El balanç viatger del 2015

Queden poques hores per acomiadar el 2015 i ha arribat l’hora de mirar enrere i fer memòria de tots aquells indrets que hem pogut descobrir al llarg d’aquests darrers 365 dies, fer un balanç viatger del 2015.

No ens enganyem, no hi ha punt de comparació amb les llargues llistes de destins que es poden llegir en altres blogs aquests darrers dies, però nosaltres n’estem molt satisfets perquè part de la “tranquil·litat” viatgera d’aquests darrers mesos es deu a un gran projecte personal pel qual fa mesos que estalviem i que ens permetrà viatjar, per primera vegada, fora del continent europeu aquest 2016.

Així doncs, val la pena recordar que…

Vam donar la benvinguda al 2015 des de la Ciutat Eterna: Roma. Va ser una escapada de quatre dies, amb un fred horripilant, però que ens va permetre retornar i redescobrir una de les capitals europees amb més encant i història. I, no podem negar-ho, també vam aprofitar per atipar-nos de pasta!

A mitjans del mes de febrer ens n’anàvem a París un cap de setmana. Era el regal que els Reis Mags ens havien deixat sota l’arbre i, tot i que, només van ser tres dies els vam aprofitar al màxim fent una ruta pels punts més emblemàtics de la Ciutat de la Llum. París va ser el viatge més especial de l’any i el que va marcar l’agenda viatjera dels següents mesos: vam començar a estalviar per la lluna de mel!

Tot i que no teníem previst desaparéixer per Setmana Santa, finalment vam reservar una habitació low cost en un hostal de Sort i vam estar un parell de dies descobrint la zona del Parc Nacional d’Aigües Tortes i l’Estany de Sant Maurici i també vam aprofitar per escapar-nos a fer unes compres a Andorra (li vam donar la benvinguda a l’estimada GoPro!)

El viatge més llarg de l’any va ser el que ens va portar al mes de juliol a fer un road trip per la zona dels balcans. Durant vuit dies vam estar recorrent Croàcia i Eslovènia amb una parada ràpida a Bòsnia i Herzegovina. Un viatge en el qual no teníem posades gaire expectatives, però que ens va sorprendre molt gratament per les seves platges, els seus paisatges, els seus pobles encantadors i la seva gran oferta gastronòmica.

Després d’això no vam tornar a dormir fora de casa fins a mitjans de novembre quan, amb un grup d’amics, vam fer una escapada de cap de setmana (un cap de setmana molt boirós) a una casa rural de la Conca de Barberà. Dos dies de relax, riures i bon menjar.

Finalment, la darrera escapada de l’any va ser l’últim cap de setmana de novembre, quan la part femenina del blog se’n va anar d’expedició fotogràfica a les Bardenas Reales de Navarra, un viatge organitzat per Expedición Polar i on dos dies van servir per aprendre molt sobre fotografia de viatges, però també per descobrir un paisatge desèrtic increïble al mig d’Espanya que per nosaltres era completament desconegut.

Com veieu, no ha estat un any gaire mogut “viatgerament” parlant, però cada una de les escapades ha estat aprofitada al màxim i en aquests moments falta poc més d’una setmana perquè pugem a un avió que ens portarà cap a la primera escapada del 2016 i d’aquí quatre mesos estarem descobrint un dels països més peculiars del continent asiàtic.

Des d’Històries d’una càmera us desitgem que tingueu una molt bona entrada al 2016 i que sigui un gran any per tots vosaltres!

Nascuda a Tarragona, sóc periodista per vocació. M’agraden els castells i les cireres i m’apassionen els viatges i la fotografia. En una altra vida vull ser viatgera a temps complet // Nacida en Tarragona, soy periodista por vocación. Me gustan los castells y las cerezas y me apasionan los viajes y la fotografía. En otra vida quiero ser viajera a tiempo completo.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies